FleishmanHillard appoints the new general director of operations in Brazil
FleishmanHillard announced the appointment of Patrícia Marins as general director of the agency’s operations in Brazil, a position she will accumulate with her role as a partner in Brasília of the In Press Group, a holding company that represents the brand in the Brazilian market. Patricia will ensure that FleishmanHillard’s operations, talents and services are aligned to help drive the agency’s growth and success in Brazil.
Patrícia Marins takes over the management of the agency after 15 years of experience in Brasília, where she has developed great expertise in reputation management, crisis communications, and public affairs. At FleishmanHillard, she will focus on further enhancing the agency’s communication skills to provide clients with strategic consulting services across a range of practices, as well as help connect Brazilian companies to the FleishmanHillard’s global network. FleishmanHillard was founded in Brazil in 2014 and serves large companies in several sectors. Customers include Johnson & Johnson (consumer brands), Votorantim S.A., Votorantim Cimentos, Companhia Brasileira de Alumínio, Fibria, Philips, Hyatt, SAP and GoPro.
COMENTÁRIOS:
Destaques
- Comitê de Gestão da Comunicação e Reputação Corporativas discute fake news e seu impacto na reputação das organizações
- Lições da Comunicação nos Jogos Olímpicos de 2024
- Masterclass com Raí marca lançamento do Mestrado Profissional em Comunicação Digital e Cultura de Dados
- Comitê Aberje de Comunicação Interna, Cultura Organizacional e Marca Empregadora aborda liderança na comunicação interna
- Raí fará masterclass para primeira turma do Mestrado Profissional em parceria da Aberje com FGV e Fundação Itaú
ARTIGOS E COLUNAS
Bianca Minguci A Importância da inteligência competitiva na comunicação corporativaMarcos Santos O centenário de uma marcaAdriana Toledo A era das collabs: por que parcerias criativas dominam o mercadoAgnaldo Brito O papel estratégico da Comunicação Corporativa no segmento de infraestruturaCarlos Parente Pecar em segredo: reflexões sobre crises e redes sociais