Weber Shandwick announces new director of Analytics & Content
![](/wp-content/uploads/2024/01/clear.gif)
João Paulo Castro is the new director of Analytics & Content at Weber Shandwick. He brings the experience of having led innovation and technology projects, including those on artificial intelligence, data engineering, market and reputation studies, predictive models of behavior and crisis management — both online and offline. Castro worked with clients like Natura, ambev, BRF, C&A, OLX, Amil, and Petrobras. Previously, JP led neuroscience research applied to marketing strategy at Ipespe, and wrote the Jabuti Award-nominee book “Neuropropaganda de A a Z” (“Neuroadvertising from A to Z”).
![O atributo alt desta imagem está vazio. O nome do arquivo é João-Paulo-Castro_Weber-Shandwick-749x1024.jpg](https://www.aberje.com.br/wp-content/uploads/2020/01/Jo%C3%A3o-Paulo-Castro_Weber-Shandwick-749x1024.jpg)
COMENTÁRIOS:
Destaques
- Escola Aberje leva comunicadores para Amazônia em expedição imersiva
- Encontro de líderes debate responsabilidade do setor empresarial e papel da comunicação na COP30
- Aberje realiza reunião presencial com Comitês de Estudos Temáticos em São Paulo
- A comunicação é forte em mercados em que as associações são fortes
- Aberje participa do painel de entidades no 19º Congresso da Abraji
ARTIGOS E COLUNAS
Marcos Santos Maratona da vidaMônica Brissac Thought Leadership: marca pessoal x reputação corporativaLetícia Tavares Liderança comunicadora: um tema sempre atualHamilton dos Santos Comunicação é estratégica na economia contemporâneaCarlos Parente Um salto ornamental para mergulhar no pires