Toyota announces new Director of Government Relations and Regulation in Brazil

Since the end of September, Roberto Matarazzo Braun has taken the role of Toyota do Brasil‘s new director of Government Relations and Car Regulation.
With a degree in Mechanical Engineering from FAAP (Armando Alvares Penteado Foundation) and an MBA in International Relations from USP (University of São Paulo), the executive worked in global car companies such as Mercedes-Benz, Volkswagen of Brazil, Toyota of Brazil – where he stayed for 12 years –, and most recently at Audi do Brasil, which he also held the position of Government Relations Officer.

Destaques
- Primeira reunião do Comitê Aberje de Comunicação e Reputação Organizacional discute o desafio da reputação em tempos de hiperconectividade
- Novo livro de Vânia Bueno explora relação entre comunicação e governança corporativa
- Aberje, FGV Comunicação e Fundação Itaú promovem master class sobre comunicação e impacto social para Mestrado Profissional
- Chefe de Educação do Unicef Brasil debate comunicação em Masterclass no dia 21
- Primeiro encontro do Comitê Aberje de Cultura de Dados e Mensuração de Resultados na Comunicação debate desafios e caminhos para a mensuração
ARTIGOS E COLUNAS
Vinícius Ghise Como a IA pode transformar nossa visão de sucessoJanaína Leme O que é mensuração e o que é o básico para começar a mensurar?Carina Almeida SXSW: Um viva às pessoas no debate sobre inovação!Pablo Assolini Será o fim da agenda de diversidade nas empresas?Luis Alcubierre Notícias ruins e nãos também precisam ser dados