New consultants integrate IMR (Brand and Reputation Institute) framework
![](/wp-content/uploads/2024/01/clear.gif)
To offer customers the best quality expertise in the areas in which it operates, IMR (Brand and Reputation Institute) has new Business Partners as of April 2019.
The new consultants are Marco D’Lippi, in Brand Communication and Digital Media; Silvia Zauberas, in Research; Silvana Karam Pregelj, in Brand Culture and Branding; Alexandre Di Ciero, in Sustainability. They are all professionals with more than 20 years of experience in national and international companies, including communication agencies. The idea is that their know-how completes the IMR knowledge platform.
COMENTÁRIOS:
Destaques
- Escola Aberje leva comunicadores para Amazônia em expedição imersiva
- Encontro de líderes debate responsabilidade do setor empresarial e papel da comunicação na COP30
- Aberje realiza reunião presencial com Comitês de Estudos Temáticos em São Paulo
- A comunicação é forte em mercados em que as associações são fortes
- Aberje participa do painel de entidades no 19º Congresso da Abraji
ARTIGOS E COLUNAS
Marcos Santos Maratona da vidaMônica Brissac Thought Leadership: marca pessoal x reputação corporativaLetícia Tavares Liderança comunicadora: um tema sempre atualHamilton dos Santos Comunicação é estratégica na economia contemporâneaCarlos Parente Um salto ornamental para mergulhar no pires