Mercedes-Benz presents the new Corporate Communication manager
To maintain a close relationship with the press, to whom it wants to serve with quality, agility, and transparency, Mercedes-Benz do Brasil – Aberje’s associate company – introduces its new Corporate Communication manager, Camila Franco.
The executive has worked for more than five years in the Company and ten in the automotive sector. From now on, she is responsible for Corporate Communication, Internal Communication and Relationship both with the Economy and Business press as well as with colleagues specialized in Commercial Vehicles (trucks, buses, and services).
“I am very motivated and happy with the new challenge, which starts in 2020. Together with my Mercedes-Benz Communication partners, we will continue to honor our commitment to you, fellow journalists and opinion leaders, to always serve you with the same excellence as the three-pointed star,” says Franca.
Destaques
- World PR Forum 2024 destaca a influência da comunicação para o bem comum
- Encerramento dos Comitês Aberje de Estudos Temáticos celebra conquistas de 2024 e aponta tendências para 2025
- Vencedores do Prêmio Aberje 2024 recebem troféu em noite de celebração
- Prêmio Aberje 2024 anuncia destaques do ano: Comunicadores, CEO Comunicador, Mídias e premiações especiais
- Missão COP30: e-book de curso preparatório para comunicadores está disponível para associadas
ARTIGOS E COLUNAS
Giovanni Nobile Dias O alarmante retrato da leitura no paísCarlos Parente A comunicação precisa de um olhar menos vazioLeonardo Müller Bets no Brasil: uma compilação de dados e estimativasLeila Gasparindo A força da Comunicação Integrada: unindo Influenciadores e assessoria de imprensaAgnaldo Brito Diálogo Social e Comunicação Corporativa: A Construção do Valor na Era dos Dados