Global survey on crisis management and communication with employees ends next Saturday
Data collection in three languages finishes on Feb 5th; organizers aim at publishing a book with the results as early as 2020.
Paulo Henrique Soares, Communication Director at IBRAM – Brazilian Mining Institute, and Rozália Del Gáudio, Communication Director at McDonald’s Brasil, authors of the book “Megaphones Out, Smartphones In: Practices, challenges, and dilemmas of communication with employees,” launched by Aberje Editorial, they are partners again in a new editorial project, this time co-authored by Rodrigo Soares.
The first step is to conduct a global survey that addresses corporate crisis management from the perspective of communicating with employees. Available in three languages – Portuguese, English, and Spanish – the survey is scheduled to end on Wednesday, February 5th.
“All of us, communication professionals, have already gone through some reputational crisis. We know the importance of planning and especially prevention,” says Del Gáudio.
The goal is to launch the new book both in domestic and global markets by the end of the year, after crossing survey data. Filling out the questionnaire takes about 10 minutes.
Portuguese: www.bit.ly/comunicacao_com_empregados (pool closed)
Destaques
- Conselho Regional da América Latina da Global Alliance promove troca de experiências entre membros
- World PR Forum 2024 destaca a influência da comunicação para o bem comum
- Encerramento dos Comitês Aberje de Estudos Temáticos celebra conquistas de 2024 e aponta tendências para 2025
- Vencedores do Prêmio Aberje 2024 recebem troféu em noite de celebração
- Prêmio Aberje 2024 anuncia destaques do ano: Comunicadores, CEO Comunicador, Mídias e premiações especiais
ARTIGOS E COLUNAS
Giovanni Nobile Dias O alarmante retrato da leitura no paísCarlos Parente A comunicação precisa de um olhar menos vazioLeonardo Müller Bets no Brasil: uma compilação de dados e estimativasLeila Gasparindo A força da Comunicação Integrada: unindo Influenciadores e assessoria de imprensaAgnaldo Brito Diálogo Social e Comunicação Corporativa: A Construção do Valor na Era dos Dados