PATROCINADORES

Ícone do topo

login / cadastro

  • Sobre
    • Quem Somos
    • Equipe
    • Nossas Associadas
    • Nossa História
    • Tema do Ano
    • International Aberje Award
    • Estatuto
    • Relatórios
  • Conteúdos
    • Notícias
    • Artigos e colunas
    • Blogs
    • Editora Aberje
    • Pesquisas
    • CEAEC Centro de Estudos Aplicados
    • Revista CE
    • Revista Valor Setorial
    • Podcasts
    • Vídeos
    • Newsletter BRpr
  • Eventos
    • Aberje Trends
    • Labs de Comunicação
  • Conecta CI
  • Escola
  • Prêmio
  • Benefícios
    • Comitês Aberje
    • Centro de Memória e Referência
    • Guia de fornecedores
  • Fale Conosco
  • Associe-se
Ícone do topo

login / cadastro

  • Sobre
    • Quem Somos
    • Nossa história
    • Estatuto
    • Relatórios
    • Equipe
    • Nossas Associadas
  • Associe-se
  • Notícias
  • Opinião
    • Artigos e colunas
    • Blogs
  • Vagas e Carreira
  • Associadas
    • Nossas Associadas
    • Comitês Aberje
    • Benchmarking
    • Centro de Memória e Referência
  • Eventos
    • Aberje Trends
  • Escola Aberje
  • Prêmios
    • Prêmio Aberje
    • Prêmio Universitário Aberje
    • International Aberje Award
  • Labs de Comunicação
  • Conteúdos
    • Editora
    • Revista CE
    • Revista Valor Setorial
    • Pesquisas
    • Materiais de consulta
    • Podcasts
    • Vídeos
  • Aliança Aberje de Combate às Fake News
  • Newsletter BRpr
  • Fale Conosco
  • Relatórios
12 de January de 2022

Ana Bolsoni is the new CXO of startup Dialog

Arthur Motta

    Selecione um idioma

  • POR
  • ENG
  • ESP
 
  • COMPARTILHAR:

Professional has more than 15 years of experience in Digital Communication and was Head of Operations of the Noz platform

Dialog, a startup developing the SuperApp Dialog – a digital internal communication channel aimed at engaging employees in medium and large companies – has just hired Ana Bolsoni as CXO – Chief Customer Experience Officer.

With a degree in Human Resources Management and specialization in Strategic Project Management, Bolsoni has more than 15 years of experience in Digital Communication. She worked in the marketing sector of companies such as BH Shopping, and more recently, she served as Head of Operations for the Noz platform.

Ana Bolsoni will manage the entire customer experience with the startup and the Dialog product. It will also build relationships with clients at the managerial and executive levels. It is an strategic hiring for Dialog, which grew 200% in 2021 and aims to reach 1 million employees in its base in 2022.

  • COMPARTILHAR:

ARTIGOS E COLUNAS

  • Leila GasparindoGeração Z e diversidade: uma contribuição inédita para a evolução da comunicação organizacional
  • Luis AlcubierreReputação na era da desconfiança: o que está mudando na Comunicação
  • Camila BarbosaO custo oculto do monitoramento manual em relações governamentais

Destaques

  • Brazilian Communicators Expand Their Presence in Global Roles
  • Latam Regional Council of the Global Alliance Discusses AI, Data, and Business Impact
  • The Aberje Network and Trade Tensions

Notícias do Mercado

  • Brazilian Communicators Expand Their Presence in Global Roles
  • Latam Regional Council of the Global Alliance Discusses AI, Data, and Business Impact
  • The Aberje Network and Trade Tensions

BLOGS

A Aberje é uma organização profissional e científica sem fins lucrativos e apartidária. Tem como principal objetivo fortalecer o papel da comunicação nas empresas e instituições, oferecer formação e desenvolvimento de carreira aos profissionais da área, além de produzir e disseminar conhecimentos em comunicação.

ENDEREÇO
Rua Amália De Noronha, 151 6º Andar
São Paulo/SP

CONTATO
Tel : (11) 5627-9090
aberje@aberje.com.br

 
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.