Boehringer Ingelheim Announces New Head of Communication

Boehringer Ingelheim, one of the world’s top 20 pharmaceutical companies, announces the arrival of Juliane Zaché Miranda as Head of Communication, reporting to the company’s president in Brazil, Marc Hasson.
With a degree in journalism from PUC-MG and a master’s degree in business administration from USP, Juliane has 20 years of experience in the healthcare segment. She will lead the communication department, contributing to the areas of human and animal health. Her duties will include internal and external communication, social responsibility, digital, patient program, and patient advocacy. “It’s a great satisfaction to join the team of the world’s largest privately held pharmaceutical company, which has a diverse and collaborative corporate culture. I am very motivated by BI’s purpose of serving humanity by improving human and animal health. ”

ARTIGOS E COLUNAS
Thaís Naldoni De “Brainrot” a Business Intelligence, o que o YouTube pode ensinar à Comunicação InternaLeila Gasparindo Geração Z e diversidade: uma contribuição inédita para a evolução da comunicação organizacionalLuis Alcubierre Reputação na era da desconfiança: o que está mudando na Comunicação
Destaques
- Aberje publica Termômetro Especial com análise da comunicação na COP30
- Em entrevista para portal Carta da Indústria, Paulo Nassar destaca importância da memória corporativa
- Prêmio Aberje 2025 destaca iniciativas de comunicação corporativa e anuncia vencedores nacionais
Notícias do Mercado
- Sing Comunicação é a nova agência de RP para a ServiceNow no Brasil e México
- Novo posicionamento de marca da B3 traduz expansão do negócio e aproxima marca de diferentes públicos
- Pravaler anuncia Joel Jota como embaixador da marca para inspirar estudantes

































