Mastercard donates 3.4 million meals to Covid-19 patients

Two months after launching the movement, ”Be a part: start what is priceless” to help Brazil to overcome the Covid-19 pandemic, Mastercard announces that it has distributed more than 3.4 million meals to patients of the new coronavirus, through non-governmental organizations. The company now proposes to donate 5 million meals by the end of 2020, doubling its initial target.
Covid-19 remains a huge global challenge. According to the latest UN report, the pandemic could doom more than 130 million people to chronic hunger by the end of this year.
“It is with great pride that we announce this beaten and expanded goal, with the certainty that we will continue to help people and carry out actions of immediate impact,” said Sarah Buchwitz, vice president of Marketing and Communication at Mastercard Brasil and Cone Sul.
ARTIGOS E COLUNAS
Thaís Naldoni De “Brainrot” a Business Intelligence, o que o YouTube pode ensinar à Comunicação InternaLeila Gasparindo Geração Z e diversidade: uma contribuição inédita para a evolução da comunicação organizacionalLuis Alcubierre Reputação na era da desconfiança: o que está mudando na Comunicação
Destaques
- Aberje publica Termômetro Especial com análise da comunicação na COP30
- Em entrevista para portal Carta da Indústria, Paulo Nassar destaca importância da memória corporativa
- Prêmio Aberje 2025 destaca iniciativas de comunicação corporativa e anuncia vencedores nacionais
Notícias do Mercado
- TIM tem nova estrutura na vice-presidência de Marca e Comunicação
- Sing Comunicação é a nova agência de RP para a ServiceNow no Brasil e México
- Novo posicionamento de marca da B3 traduz expansão do negócio e aproxima marca de diferentes públicos


































