Coca-Cola creates inclusion board and unifies communication


The executive Marina Peixoto takes on the leadership of the Inclusion and Diversity at Coca-Cola Brazil, where she has worked for the last 17 years. The area was created to expand the space of the equity agenda in the internal policy of people. Peixoto is a Production Engineer and Master in Administration. She was one of the creators of the company’s Diversity Committee in 2011 and has been working since then, along with her activities. For the past four years, she served as Coca-Cola Brasil’s Communications Director, which is now led by Andrea Mota, Director of Sustainability.

ARTIGOS E COLUNAS
Thaís Naldoni De “Brainrot” a Business Intelligence, o que o YouTube pode ensinar à Comunicação InternaLeila Gasparindo Geração Z e diversidade: uma contribuição inédita para a evolução da comunicação organizacionalLuis Alcubierre Reputação na era da desconfiança: o que está mudando na Comunicação
Destaques
- Aberje publica Termômetro Especial com análise da comunicação na COP30
- Em entrevista para portal Carta da Indústria, Paulo Nassar destaca importância da memória corporativa
- Prêmio Aberje 2025 destaca iniciativas de comunicação corporativa e anuncia vencedores nacionais
Notícias do Mercado
- TIM tem nova estrutura na vice-presidência de Marca e Comunicação
- Sing Comunicação é a nova agência de RP para a ServiceNow no Brasil e México
- Novo posicionamento de marca da B3 traduz expansão do negócio e aproxima marca de diferentes públicos

































