Geraldo Magella is the new Global Head of Brand and Corporate Communication of Votorantim Cimentos
Geraldo Magella took the position of Head Global Brand and Corporate Communication of Votorantim Cimentos as of February 1st. The executive arrives at the company along with Marcelo Castelli, announced as new Global CEO.
Previously, Magella was Fibria’s Communication Manager, responsible for the company’s internal and external communication strategy, carrying out projects of great relevance such as “Nossa Casa tem Fibria” (“Our Home has Fibria”) and “A Floresta sob um novo prisma” (“The Forest under a new prism”).
Magella has more than 25 years of professional experience, working in communication vehicles and large companies. He worked in newspapers, magazines, and agencies. With a degree in Journalism from the Federal University of Minas Gerais, and and MBA from USP, Magella also holds specialization courses in Corporate Communication at the Rotterdam School of Management, the Reuters Foundation and the University of Michigan.
Destaques
- Missão COP30: e-book de curso preparatório para comunicadores está disponível para associadas
- Referência FC estreia na Copinha com apoio da Aberje e da Prefeitura de Embu das Artes
- Diageo Day celebra conexões no mercado de bebidas a partir de relacionamento com públicos estratégicos
- Capítulo Aberje MG e parceiros se unem em campanha contra violência de gênero
- Lab de Comunicação para Diversidade discute políticas efetivas de DEI no mercado brasileiro
ARTIGOS E COLUNAS
Giovanni Nobile Dias O alarmante retrato da leitura no paísCarlos Parente A comunicação precisa de um olhar menos vazioLeonardo Müller Bets no Brasil: uma compilação de dados e estimativasLeila Gasparindo A força da Comunicação Integrada: unindo Influenciadores e assessoria de imprensaAgnaldo Brito Diálogo Social e Comunicação Corporativa: A Construção do Valor na Era dos Dados