Boehringer Ingelheim Announces New Head of Communication
Boehringer Ingelheim, one of the world’s top 20 pharmaceutical companies, announces the arrival of Juliane Zaché Miranda as Head of Communication, reporting to the company’s president in Brazil, Marc Hasson.
With a degree in journalism from PUC-MG and a master’s degree in business administration from USP, Juliane has 20 years of experience in the healthcare segment. She will lead the communication department, contributing to the areas of human and animal health. Her duties will include internal and external communication, social responsibility, digital, patient program, and patient advocacy. “It’s a great satisfaction to join the team of the world’s largest privately held pharmaceutical company, which has a diverse and collaborative corporate culture. I am very motivated by BI’s purpose of serving humanity by improving human and animal health. ”
Destaques
- World PR Forum 2024 destaca a influência da comunicação para o bem comum
- Encerramento dos Comitês Aberje de Estudos Temáticos celebra conquistas de 2024 e aponta tendências para 2025
- Vencedores do Prêmio Aberje 2024 recebem troféu em noite de celebração
- Prêmio Aberje 2024 anuncia destaques do ano: Comunicadores, CEO Comunicador, Mídias e premiações especiais
- Missão COP30: e-book de curso preparatório para comunicadores está disponível para associadas
ARTIGOS E COLUNAS
Giovanni Nobile Dias O alarmante retrato da leitura no paísCarlos Parente A comunicação precisa de um olhar menos vazioLeonardo Müller Bets no Brasil: uma compilação de dados e estimativasLeila Gasparindo A força da Comunicação Integrada: unindo Influenciadores e assessoria de imprensaAgnaldo Brito Diálogo Social e Comunicação Corporativa: A Construção do Valor na Era dos Dados